Par netveramo pēcgaršu
8. oktobris, 2022 pl. 11:29,
Nav komentāru
Ir tādas reizes, kad, saņemot pakalpojumu pastā, veikalā, klientu apkalpošanas centrā vai citur, aizej gandrīz ar sajūtu, ka esi šo cilvēku iztraucējis ar savu klātbūtni. Paskatoties formāli, viss ir kārtībā, pakalpojums vai prece ir saņemts, uz jautājumiem ir atbildēts, taču pēcgarša paliek. Sliktāk, ja ar šo sajūtu nākas sadzīvot pēc kādas konsultācijas pie palīdzošo profesiju speciālistiem, tad var gadīties, ka palīdzības vietā ir saņemts noniecinājums. Socionikā mēs apskatām cilvēku iedalījumu loģiskajos un ētiskajos tipos, kas daļēji šo izskaidro, taču pati esmu novērojusi vairākas lietas, kas vairāk saistītas ar katra individuālo izaugsmes līmeni un vērtībām.
Pārākuma sajūta, cilvēku šķirošana.
Nevēlēšanās ieguldīt laiku.
Nespēja atslēgties no savām personīgajām problēmām.
Konkurences sajūta, bailes, ka cits var kļūt labāks.
Darīšana, lai tikai nopelnītu naudu.
Laikā, kad arvien vairāk dzirdam nepateikto, lasām starp rindiņām un jūtam to, kas "gaisā", ir par maz ar zināšanām, produktu, mārketingu vai reklāmu. Jebkas kļūst pliekans, ja nav īstuma, dziļuma un pilnīgas nodošanās procesam. Arvien vairāk cilvēku to sajūt, pieņems lēmumus, un tas dabiski izraisīs pārmaiņas daudzās jomās.
Sirds frekvence.
Nav komentāru
Komentēt
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.